Historisch Jaarboek Schipluiden 2017

28 april 2018. Scheidend wethouder Piet Houtenbos ontving uit handen van voorzitter Jacques Moerman het Historisch Jaarboek Schipluiden 2017. De hoofdartikelen werd kort belicht met enkele afbeeldingen en een toelichting van de auteurs. De bijeenkomst vond plaats in het Baken, achter de Dorpskerk in Schipluiden.

Na afloop konden de leden en vrienden hun eigen exemplaar van het jaarboek in ontvangst nemen. Tevens was er een korte rondleiding door de Dorpskerk, waar de geschiedenis van het kasteel Keenenburg nog op veel plaatsen tastbaar is.

De volledige inhoud van het jaarboek is te vinden op deze aparte pagina. Het boek is gratis voor leden en vrienden van de Historische Vereniging Oud-Schipluiden, en is te koop voor € 20,00 in Museum Het Tramstation.